Buradasın
Garson müşteri diyalogu nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garson-müşteri diyalogu şu şekilde olmalıdır:
- Güleryüzle Selam Verme: Müşteriye hoş geldin demek ve güleryüzle karşılamak önemlidir 12.
- Dikkatli Dinleme: Müşterinin siparişini alırken veya taleplerini dinlerken dikkatlice ve sabırla dinlemek gerekir 1.
- Net Olma: Garson, müşterinin isteğini net bir şekilde anlamak için gerekirse soru sormaktan çekinmemelidir 1.
- Yardımcı Olma: Menündeki seçenekler hakkında bilgi vermek veya önerilerde bulunmak, müşterinin karar vermesine yardımcı olacaktır 12.
- Saygılı Davranma: Garson, müşteriye karşı her zaman saygılı ve nazik olmalıdır; lütfen, teşekkür ederim gibi kibar kelimeler kullanmak önemlidir 12.
- Şikayetleri Dinleme ve Çözüm Sunma: Eğer bir müşteri şikayette bulunursa, garson sorunu çözmek için çaba göstermelidir 1.
- Veda ve Teşekkür: Müşteri hesabını öderken veya ayrılırken garsonun veda etmesi ve teşekkür etmesi önemlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: