Buradasın
Bir garson nasıl davranmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir garsonun nasıl davranması gerektiği ile ilgili bazı öneriler:
- İletişim becerileri: Müşterilerle iyi iletişim kurabilmek, onların isteklerini anlayabilmek ve güler yüzlü olmak önemlidir 25.
- Sabır ve hoşgörü: Yoğun saatlerde veya geciken siparişlerde sabırlı ve hoşgörülü olmak, profesyonelliği gösterir 2.
- Detaylara dikkat: Müşterinin siparişlerini doğru almak, özel isteklerini unutmamak ve masaları temiz tutmak gibi görevler büyük önem taşır 2.
- Ekip çalışması: Mutfak ekibi, diğer garsonlar ve yöneticilerle uyum içinde çalışmak, işlerin daha verimli ve sorunsuz yürümesini sağlar 2.
- Bahşiş ve servis: Bahşiş, garsonlar için önemli bir gelir kaynağıdır ancak iyi bir garson, bahşiş beklentisiyle servis yapmaz 25.
- Profesyonellik: Müşterilere hızlı konuşmadan, anlaşılır bir şekilde bilgi verilir 25. Ayrıca, hijyen kurallarına özen gösterilmeli ve bardaklar ağız kısmından tutulmamalıdır 25.
- Müşteri memnuniyeti: Beğenilmeyen yemekler için şikayette bulunulabilir, ancak yemeğin yarısını veya tamamını bitirdikten sonra "Bunu beğenmedim" denmemelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: