Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Flo'da iade yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İade talebi oluşturma 12. flo.com.tr veya mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim"e gidilir 2. "Sipariş Detayı" butonuna basılır ve sipariş detayları görüntülenir 2. Üye değilseniz, sipariş takibi bölümünden sipariş numarası ve cep telefonu ile sipariş sayfasına ulaşabilirsiniz 2.
- İade edilecek ürün ve iade nedeni seçimi 12. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız, iade edilecek ürün adedi de seçilmelidir 2.
- Kargo seçimi 2.
- İade kargo kodu alma 2. Ekranda çıkan iade kargo kodu, "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numarasına gönderilen SMS'ten de ulaşılabilir 2.
- Paketleme 1. İade edilecek ürünler ve e-irsaliye/fatura tek bir pakete koyulur 12.
- Kargoya teslim 2. Paket, iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edilir 2. 10 iş günü geçirildiği durumda yeniden iade kargo kodu alınmalıdır 2.
İade için dikkat edilmesi gerekenler:
- Ürünler kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır 4.
- Kapıda ödeme ile oluşturulan siparişlerin iade kodu oluştururken IBAN ve hesap sahibi bilgilerinin doğru ve eksiksiz girilmesi gerekir 1.
- Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez 2.
- Kozmetik, kişisel bakım ve iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemelerinin iadesi, ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde mümkündür 2.
İade işlemleri hakkında daha fazla bilgi için Flo'nun resmi web sitesini veya müşteri hizmetlerini ziyaret edebilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: