Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Emlakçının nasıl konuşması gerektiği ile ilgili bazı öneriler şunlardır:
- Samimi bir konuşma tarzı benimsemek 35. Saygıyı koruyarak, gereksiz resmiyetten uzak ama seviyeli bir konuşma tarzı kazanılmalıdır 35.
- Ses tonu ve diksiyonun önemli olduğunu unutmamak 3. Etkili bir telefon iletişimi için temel şartlardır 3.
- Görüşme öncesinde konuya hâkim olmak 3. Yeterince bilgi sahibi olunmadığında yapılacak görüşme büyük ihtimalle verimsiz olacaktır 3.
- Soru sorarak, karşınızdakinin söylediklerine kulak vermek 35. Böylece hem karşınızdaki kişi önemsendiğini hissedecek hem de siz konuya daha hâkim olabileceksiniz 35.
- Müşterinin alanında uzman olmadığını unutmamak 5. Mesleki terimler kullanmak yerine basit ve anlaşılır cümleler kurmak gerekir 5.
- Yalnızca "evet" veya "hayır" demek yerine açıklayıcı cümleler kurmak 5.
- Rica ederim', 'teşekkür ederim', 'lütfen' gibi sözcükleri kullanmaktan kaçınmamak 5.
Ayrıca, emlakçının müşteri ile arasında sağlam bir ilişki kurmak için "arkadaşlık kurma" görüşmeleri yapması, ortak noktalar üzerine yoğunlaşması ve satıcının ihtiyaçlarını iyi bir biçimde öğrenmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: