Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Emlakçı, müşterilerle konuşurken aşağıdaki noktalara dikkat etmelidir:
- Samimi ve seviyeli bir dil kullanmak: Gereksiz resmiyetten uzak, ancak saygılı ve samimi bir konuşma tarzı benimsemelidir 15.
- Ses tonu ve diksiyon: Etkili bir telefon iletişimi için ses tonu ve diksiyon çok önemlidir 1.
- Konuya hâkim olmak: Görüşme öncesinde konuya yeterince bilgi sahibi olmak, imaj ve inandırıcılık açısından önemlidir 1.
- Soru sormak ve dinlemek: Müşterinin söylediklerine kulak vermeli, onu önemsediğini hissettirmelidir 13.
- Kişisel yaklaşımı benimsemek: Müşteri ile ortak noktalar bulup, bu doğrultuda bir iletişim kurmalıdır 23.
- İyi hazırlanmış olmak: Görüşme sırasında müşteriyle konuşmak istediği konuyu önceden belirlemeli ve gerekli hazırlıkları yapmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: