Buradasın
E-devletten şantiye şefi belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden şantiye şefi belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- YDS (Yapı Denetim Sistemi) Kullanıcı Hesap Başvurusu: yds.csb.gov.tr adresinden e-devlet şifresi ile giriş yapılarak "YDS kullanıcı hesap başvurusu" yapılmalıdır 4.
- Başvuru Onayı: Başvuru, sistem üzerinden Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüklerine iletilir ve onay beklenir 4.
- Fiziksel Belgelerin Teslimi: Onaylandıktan sonra, aşağıda belirtilen belgelerin dilekçe ekinde ilgili il müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir 4:
- Dilekçe 45;
- Kimlik fotokopisi 45;
- Noter onaylı veya üniversiteden "aslı gibidir" onaylı diploma veya e-devletten alınmış mezun belgesi 45;
- Meslek odasından son 3 ay içerisinde alınmış "Oda Kayıt Belgesi aslı" (mimar ve mühendisler için) 4;
- Yapı Denetim Sistemi Kullanım Sözleşmesi (hesap başvurusu yapıldıktan sonra, başvuru ekranından çıkarılacak, tüm sayfaları imzalanacak) 4.
Şantiye şefi belgesi, ayrıca İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) üzerinden de alınabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: