Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şantiye şefi iş bitirme belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Hizmet Sözleşmesi: Şantiye şefi adayı ile müteahhit arasında noter onaylı hizmet sözleşmesi imzalanmalıdır 1.
- Kimlik Fotokopisi: Şantiye şefinin kimlik fotokopisi hazırlanmalıdır 1.
- Sicil Durum Belgesi: Meslek odasından alınan sicil durum belgesi temin edilmelidir 1.
- YDS Kullanım Sözleşmesi: YDS (Yapı Denetim Sistemi) kaydı oluşturulup, kullanım sözleşmesi imzalanmalıdır 1.
- İkametgah Belgesi: E-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi sunulmalıdır 1.
- Sigorta Sicil Numarası: Sigorta sicil numarası belgesi alınmalıdır 1.
- Diploma: İlgili alanda eğitim alındığını gösteren diploma veya mezuniyet belgesi sunulmalıdır 1.
Tüm bu belgeler hazırlandıktan sonra, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'na teslim edilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: