Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DOA (Defective On Arrival) iadesi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Ürünü Firmaya Teslim Etmek: Kusurlu ürünü, garanti belgesi, faturası ve tüm aksesuarlarıyla birlikte ürünün kutusuna koyarak, satışı gerçekleştiren firmaya DOA değişim başvurusu yapın 15. Eğer orijinal kutu yoksa, sağlam bir başka kutuyla da başvuru yapabilirsiniz 1.
- Firma Değerlendirmesi: Müracaatınızın ardından, iade veya değişim talebiniz firma tarafından değerlendirilecektir 1. Bu süreçte, ürünün DOA kapsamı içerisine girip girmediği araştırılacaktır 1.
- Teknik Servis Onayı: Teknik servis tarafından DOA raporunun onaylanmasıyla, ürünle ilgili dilediğiniz işlemi seçebilirsiniz 15. Bu işlemler arasında para iadesi, ürün değişimi veya ücretsiz onarım bulunmaktadır 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: