Buradasın
Digiturk'e şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Digiturk'e şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri Telefonu: Digiturk müşteri hizmetleri numarası 0212 473 73 73'tür 12. Bu numarayı arayarak şikayetinizi doğrudan müşteri hizmetleri temsilcisine iletebilirsiniz.
- E-Posta: Şikayetleriniz için destek@digiturk.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz 12.
- Sosyal Medya: @DigiturkDestek Twitter hesabı üzerinden de şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz 3.
Ayrıca, e-Devlet üzerinden de Digiturk abonelik fesih başvurusu yaparak şikayetinizi resmi yollarla iletebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: