Buradasın
Digiturk'e şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Digiturk'e şikayet ettiğinizde, şikayetiniz ilgili birimler tarafından değerlendirilir ve çözüme kavuşturulmaya çalışılır 13.
Şikayetinizi iletmek için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
- Müşteri hizmetleri: 0212 473 73 73 numaralı telefondan Digiturk müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz 23.
- E-posta: destek@digiturk.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz 5.
- Sosyal medya: @DigiturkDestek Twitter hesabı üzerinden mesaj veya yorum yazarak şikayetinizi iletebilirsiniz 3.
Ayrıca, abonelik iptali gibi işlemler için de müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: