Buradasın
Çağla müşteri temsilcisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağla müşteri temsilcisi, bir şirketin müşteri hizmetleri departmanında çalışarak çeşitli görevler üstlenir 12:
- Çağrıları yanıtlama: Müşterilerden gelen telefon, e-posta ve canlı sohbet gibi iletişim kanallarındaki çağrıları cevaplar 12.
- Sorun çözme: Müşteri sorunlarını dinler, anlar ve çözüm üretir 13.
- Bilgi verme: Ürün ve hizmetler hakkında bilgi sağlar ve yönlendirme yapar 12.
- Sipariş yönetimi: Sipariş, iade ve değişim süreçlerini yönetir 12.
- Geri bildirim toplama: Müşteri geri bildirimlerini toplar ve ilgili birimlere iletir 1.
- Satış yapma: Satış hedeflerine ulaşmak için aktif olarak satış yapar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: