Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediyeye proje sunmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Gerekli belgelerin hazırlanması: Tapu fotokopisi, imar durumu belgesi, yapı aplikasyon krokisi, yol kotu tutanağı, noter onaylı vekâletname gibi belgelerin hazırlanması gerekir 4. Belediyelerin online sistemleri üzerinden de başvuru yapılabilir 4.
- Projenin sunulması: Hazırlanan mimari proje ve gerekli tüm teknik belgeler ile resmi evraklar belediyeye sunulur 4.
- Belgelerin kontrolü: Belediye yetkilileri belgeleri kontrol ederek uygunluğu denetler 4.
- Onay süreci: Proje, belediyenin ilgili birimleri tarafından imar planına ve mevzuata uygunluk açısından incelenir 4. Küçük düzeltmeler istenebilir 4. Yapılan düzenlemeler ve ek belgelerle nihai onay aşamasına geçilir 4.
Eski eser komşuluğunda bulunan veya kendi tescili eski eser olan parseller için proje tasdiki, II Numaralı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu tarafından yapılır 2.
Proje sunumuyla ilgili detaylı bilgi almak için belediyenin ilgili birimleriyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: