Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ara eleman, bir işletmede veya organizasyonda üst düzey yöneticiler ile sahadaki çalışanlar arasında bir köprü görevi gören, belirli bir uzmanlık veya teknik bilgiye sahip olan kişileri ifade eder 2.
Ara elemanın iş görevleri arasında şunlar yer alabilir:
- Kalite kontrol: Üretim sürecinde ürünlerin kalitesini kontrol etmek ve hataları tespit etmek 1.
- Raporlama: Test sonuçlarını raporlamak 1.
- Verimlilik önerileri: Üretim hatlarının verimliliğini artırmak için önerilerde bulunmak 1.
- Özlük işleri: Çalışanların dosyalarını düzenlemek, giriş çıkış işlemlerini gerçekleştirmek, izin ve seminer yazışmalarını yapmak 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: