Buradasın
Acil durum planı ekip listesi nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Acil durum planı ekip listesi hazırlanırken aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Acil durumların belirlenmesi 14. Risk değerlendirmesi yapılarak olası tehlike ve riskler belirlenir 1.
- Önleyici ve sınırlandırıcı tedbirlerin alınması 14.
- Görevlendirilecek kişilerin belirlenmesi 14.
- Acil durum müdahale ve tahliye yöntemlerinin oluşturulması 14.
- Dokümantasyon 14.
- Tatbikat 14.
- Acil durum planının yenilenmesi 14.
Acil durum planı ekip listesinde yer alması gereken bilgiler:
- Acil durum ekiplerinde görevlendirilen destek elemanlarının ve varsa yedeklerinin adı, soyadı, unvanı, sorumluluk alanı ve iletişim bilgileri 145;
- Acil durumlarla ilgili ulusal ve yerel kurum ve kuruluşların acil durum irtibat numaraları 145;
- İşyerlerinde kimyasal yayılım, parlama veya patlama tehlikesi ve benzeri özel riskleri barındıran bölümler 145;
- Elektrik ve gaz akışının kesim noktaları ve vanaları 1.
Acil durum planı ve ekip listesi, çalışanların görebileceği uygun yerlere asılmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: