Buradasın
Acil Durum Yönetimi Planı hangi yönetmelik?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Acil Durum Yönetimi Planı, iki farklı yönetmelik kapsamında ele alınmaktadır:
- İşyerlerinde Acil Durumlar Hakkında Yönetmelik 13. Bu yönetmelik, işyerlerinde acil durum planlarının hazırlanması, önleme, koruma, tahliye, yangınla mücadele, ilk yardım gibi konularda yapılması gereken çalışmaları düzenler 13.
- Afet ve Acil Durum Müdahale Hizmetleri Yönetmeliği 24. Bu yönetmelik, afet ve acil durumlara müdahalede ihtiyaç duyulacak kapasitenin planlanmasını, bu kapasitenin olay bölgesine hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılmasını ve kullanılmasını sağlar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: