Buradasın
Yönetimde 5 temel süreç nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yönetimde beş temel süreç şunlardır:
- Planlama 125. Hedeflerin belirlenmesi ve bu hedeflere ulaşmak için gerekli adımların saptanması 5.
- Örgütleme (Organizasyon) 123. Örgütün amaçlarını gerçekleştirmek için gerekli yapı değişikliklerinin uygulanması ve iç güçlerin birleştirilmesi 3.
- Yöneltme (Yürütme) 123. Örgütsel amaçlar doğrultusunda insan davranışlarının yönlendirilmesi 2.
- Kontrol (Denetim) 123. Planlanan örgütsel hedeflerden sapmaları önlemek ve örgütün işleyişini izlemek için yapılan etkinlikler 3.
- Koordinasyon (Eşgüdümleme) 23. Örgüt çalışanlarının yapmış olduğu eylemlerden birbirlerinin haberdar olması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: