Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje yönetiminin 5 temel ilkesi şunlardır:
- İnisiyasyon (Başlatma) 25. Projenin başlangıç noktasıdır ve bu aşamada projenin amaçları, kapsamı ve hedefleri belirlenir 25.
- Planlama 25. Proje yönetim planı hazırlanır ve kapsam, zaman, maliyet, kalite, risk yönetimi gibi unsurlar planlanır 25.
- Uygulama (Yürütme) 25. Planın hayata geçirildiği aşamadır; kaynaklar tahsis edilir, görevler atanır ve ekipler çalışmaya başlar 25.
- İzleme ve Kontrol 25. Projenin ilerlemesi, performansı ve maliyeti düzenli olarak değerlendirilir ve gerektiğinde düzeltici önlemler alınır 25.
- Kapanış 25. Proje tamamlandığında, projenin sona erdiği resmi olarak kabul edilir ve tüm teslimatlar kontrol edilir 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: