• Buradasın

    Torku neden kuruldu?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Torku, iki temel amaçla kurulmuştur:
    1. Üretici ortaklarının refahını artırmak: Konya Şeker, Torku markasıyla çiftçi ortaklarının gelirini yükseltmeyi hedeflemiştir 12.
    2. Tüketicilere güvenli ve doğal ürünler sunmak: Torku, tohumdan ambalaja kadar her adımını kontrol ettiği, %100 doğal ve kaliteli ürünler sunmayı amaçlamıştır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Konya Şeker neden Torku oldu?

    Konya Şeker'in Torku'ya dönüşmesinin temel nedeni, üretici kooperatifi olan Konya Şeker'in, ortaklarının ürettiği veya üretebileceği her ürünü katma değerli mamul ürün haline getirerek, üretici ile tüketici arasında aracısız bir köprü kurma hedefidir. Torku, Konya Şeker'in 2007 yılında ortaya çıkan ve şekerle başlayan ürün yelpazesini çikolata, bisküvi, lokum, sert şekerleme, helva, et ve süt ürünleri, dondurulmuş gıda gibi birçok kategoriye genişleten çatı markasıdır.

    Torku'nun açılımı nedir?

    Torku markasının açılımı, "Konya Şeker" olarak bilinen bir çiftçi kooperatifine aittir.

    Torku markasına kim sahip?

    Torku markası, bir üretici kooperatifi olan Konya Şeker’e aittir. Konya Şeker, 1950’lerde kurulmuş ve PANKOBİRLİK çatısı altında faaliyet gösteren bir kooperatif olup, Türkiye genelinde yaklaşık 900 bin çiftçi ortağa sahiptir.

    Torku neden bu kadar büyüdü?

    Torku'nun büyümesinin bazı nedenleri: Geniş ürün yelpazesi: Torku, şekerden çikolataya, unlu mamullerden süt ve et ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Modern tesisler: Konya Şeker'e ait Çumra Şeker Entegre Tesisleri'nde modern üretim tesisleri bulunmaktadır. Kooperatif yapısı: Bir üretici kooperatifi olan Konya Şeker'e bağlı olması, 900 bin çiftçi ortağın desteğiyle büyümesini sağlamıştır. Doğal ve güvenli ürünler: Tohumundan ambalajına kadar her adımın kontrol edildiği, yüzde 100 doğal, güvenli ve kaliteli ürünler sunulması. Reklam ve pazarlama: Glikoz, fruktoz, sakkaroz şurubu kullanılmadığına vurgu yapan reklamlar yapılması.
    A bustling sugar factory in Konya with workers in uniforms, surrounded by stacks of sugar bags bearing the Torku logo, under a bright sun with fields of sugar beets stretching into the distance.

    Torku markası kime ait ve ne kadara satıldı?

    Torku markası, Konya Şeker Sanayi ve Ticaret A.Ş.'ye aittir. Torku markasının satıldığına dair herhangi bir bilgi bulunmamaktadır.

    Torku neden Konya Şeker'in?

    Torku, Konya Şeker'in bir markasıdır çünkü Konya Şeker, Torku markasıyla üretici ortaklarının refahını artırmayı ve tüketicilere tohumundan ambalajına her adımını kontrolü altında tuttuğu %100 doğal, güvenli, kaliteli ürünler sunmayı hedeflemektedir. Konya Şeker, 2007 yılında Torku markasını oluşturarak, şekerle başlayan ürün yelpazesini çikolata, bisküvi, lokum, sert şekerleme, helva, et ve süt ürünleri gibi çeşitli kategorilere genişletmiştir. Torku, bir çiftçi kooperatif kuruluşu olan Konya Şeker San. ve Tic. A.Ş.'nin tescilli markası olup, paydaşlarının emekleriyle ortaya çıkmıştır.

    Torku hangi ülkeye ait?

    Torku, Türkiye'ye ait bir markadır.