Buradasın
Tesis yönetimi kiralama ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tesis yönetimi kiralama, tesislerin ve yaşam alanlarının verimliliğini artırmayı amaçlayan entegre bir yönetim hizmeti sunar 23. Bu hizmet kapsamında yapılan bazı işler şunlardır:
- Kiralama ve dış kaynak alım süreçlerinin yönetimi 23.
- Teknik işletim, bakım ve onarım 23.
- Temizlik hizmetleri 23.
- Enerji yönetim planının hazırlanması ve uygulanması 23.
- Güvenlik risk analizi ve elektronik-fiziki güvenlik sistemlerinin kurulması 23.
- Muhasebe ve hukuk süreçlerinin takibi 23.
- Peyzaj düzenlemeleri, pest kontrolleri ve bitki bakımları 23.
Tesis yönetimi kiralama, aynı zamanda kaynakların etkin kullanımı, operasyonel verimlilik, risk yönetimi ve sürdürülebilirlik gibi alanlarda da hizmet verir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: