Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tarımsal pazar, tarımsal ürünlerin alıcı ve satıcılarının karşı karşıya gelerek fiyatın oluştuğu yerlerdir 2.
Ayrıca, herhangi bir malın satılabileceği soyut alanlar olarak da tanımlanabilir 2.
Tarımsal ürünlerin pazarlama sistemi, kamu, özel sektör ve kooperatifler/birlikler olmak üzere üç kurumsal yapıdan oluşur 3.
Türkiye'de tarımsal ürünlerin genellikle dolaylı dağıtım kanalıyla pazarlandığı ve bu süreçte kooperatif, tüccar, komisyoncu, dağıtıcı, toptancı, perakendeci, simsar gibi aracıların bulunduğu belirtilmektedir 3.
Tarımsal pazarlama, yalnızca üretim ve tüketimin canlandırılmasında değil, aynı zamanda ekonomik kalkınmanın hızlanmasında da önemli bir rol oynar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: