Buradasın
Süreç danışmanlığı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Süreç danışmanlığı, bir organizasyonun işleyişini daha verimli, etkili ve uyumlu hale getirmek için iş süreçlerini inceleyen, analiz eden ve geliştiren bir yaklaşımdır 12.
Süreç danışmanlığının temel aşamaları:
- Mevcut durum analizi: Mevcut iş süreçlerinin ayrıntılı incelenmesi ve verimlilik sorunlarının belirlenmesi 13.
- Hedeflerin belirlenmesi: Stratejik hedefler doğrultusunda hangi süreçlerin öncelikli olarak geliştirileceğinin tespit edilmesi 1.
- Tasarlama ve planlama: Süreçlerin iyileştirilmesi veya yeniden tasarlanması için bir yol haritası oluşturulması 1.
- Uygulama: Belirlenen stratejilerin hayata geçirilmesi ve ekiplerin desteğinin sağlanması 13.
- Değerlendirme ve geri bildirim: Değişikliklerin etkisinin izlenmesi ve gerekirse ek düzenlemeler yapılması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: