Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis planı, bir işletmenin hizmetlerini nasıl yöneteceğini, geliştireceğini ve iyileştireceğini belirleyen stratejik bir yol haritasıdır 2.
Servis planının işe yarar yönleri:
- Müşteri Memnuniyeti: Hizmetlerin standartlaşmasını sağlayarak müşteri deneyimini iyileştirir ve memnuniyeti artırır 14.
- Kaynak Yönetimi: İnsan, finansal ve fiziksel kaynakların etkin kullanımını sağlar 2.
- Maliyet Düşüşü: Verimliliği artırarak maliyetleri düşürür 2.
- Sürekli İyileştirme: Elde edilen veriler doğrultusunda hizmetlerin kalitesini sürekli olarak artırır 24.
- Çalışan Memnuniyeti: Net hedefler ve kolay takip edilebilir süreçler ile çalışanların motivasyonunu ve iş tatminini yükseltir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: