Buradasın
Satış sürecinde 7 aşama nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sürecinde genellikle kabul edilen 7 aşama şunlardır:
- Potansiyel oluşturma 24. Potansiyel müşterilere ulaşma ve ihtiyaç olup olmadığını belirleme 24.
- Hazırlık ve soruşturma 24. Pazar araştırması yapma ve ürün/hizmet bilgilerini toplama 24.
- İhtiyaç analizi 24. Ürünün/hizmetin müşteri ihtiyaçlarını ne kadar karşıladığını değerlendirme 24.
- Sunum 24. Ürün/hizmeti müşteriye tanıtma 24.
- İtirazların yönetimi 24. Müşteri itirazlarını ele alma ve giderme 24.
- Kapatma 24. Satışın gerçekleştirilmesi 24.
- Takip 24. Müşteri ilişkilerini sürdürme ve tekrarlanan işleri sağlama 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: