Buradasın
Satış sürecinde 7 aşama nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış süreci genellikle yedi aşamadan oluşur:
- İhtiyaç Analizi ve Araştırma: Potansiyel müşterinin ihtiyaçlarının belirlenmesi ve gereksinimlerinin anlaşılması 13.
- Müşteriye Ulaşım ve İlk Temas: Potansiyel müşteriye ulaşılıp ilk temasın kurulması 13.
- Ürün veya Hizmet Tanıtımı: Ürünün avantajları, özellikleri ve müşteriye sağladığı değerin vurgulanması 13.
- Müşteri İhtiyaçlarına Uygun Çözüm Sunma: Belirlenen ihtiyaçlara yönelik en uygun çözümün sunulması 13.
- Fiyatlandırma: Sunulan çözümle ilgili fiyatlandırma yapılması ve ödeme koşulları üzerinde anlaşma sağlanması 13.
- Teslimat ve Destek: Ürünün teslim edilmesi ve satış sonrası desteğin sağlanması 13.
- Müşteri İlişkilerinin Sürdürülmesi: Müşteri memnuniyetinin devam etmesi ve uzun vadeli bir iş ilişkisi kurulması 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: