Buradasın
Satın alma danışmanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satın alma danışmanlığı, dış tedarikçilerden mal ve hizmet tedarik etme sürecini yönetmekten sorumlu profesyonellerin sunduğu hizmettir 13.
Satın alma danışmanlarının görevleri arasında:
- Kaynak bulma ihtiyaçlarının belirlenmesi 14;
- Potansiyel tedarikçilerin belirlenmesi 14;
- Sözleşmelerin müzakere edilmesi 14;
- Satıcı ilişkilerinin yönetilmesi 14;
- Ürün ve hizmetlerin zamanında teslim edilmesinin sağlanması 1;
- Satın alma kararlarının şirketin hedefleriyle uyumlu hale getirilmesi için diğer departmanlarla işbirliği yapılması 1.
Ayrıca, satın alma danışmanları veri analitiği ve teknolojinin benimsenmesi gibi alanlarda da rol oynarlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: