Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Risk yönetimi güvence uzmanı, bir organizasyonun faaliyetlerinde karşılaşılabilecek olası riskleri tanımlar, analiz eder, değerlendirir ve yönetir 125.
Görev ve sorumlulukları:
- Potansiyel riskleri tanımlama 5. Organizasyonun risk profilini değerlendirerek potansiyel riskleri belirler 5.
- Risk analizi 5. Risklerin analizini yapar ve etkilerini değerlendirir 5.
- Risk azaltma stratejileri geliştirme 5. Riskleri minimize etmek için stratejiler ve politikalar geliştirir 5.
- Risk yönetimi planları oluşturma 5. Yönetimle birlikte risk yönetimi planlarını oluşturur ve uygular 5.
- Risk raporları hazırlama 5. Risk raporları hazırlar ve düzenli olarak yönetime sunar 5.
- Mevzuata ve sektör standartlarına uygunluğu sağlama 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: