Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Risk ekibi lideri, bir organizasyonda risklerin belirlenmesi, değerlendirilmesi ve yönetilmesi süreçlerinden sorumludur 15. Görevleri arasında:
- Risk Yönetimi Süreci: Genel risk yönetimi sürecini planlamak, tasarlamak ve uygulamak 1.
- Risk Değerlendirmesi: İşletmeyi etkileyen risklerin tanımlanması, tahmin edilmesi ve analiz edilmesi 15.
- Strateji Geliştirme: Tahmini risklerin organizasyon kriterleri ile karşılaştırılması ve risk iştahının belirlenmesi 1.
- Raporlama: Yönetim kuruluna ve paydaşlara risk raporlaması yapmak 1.
- Uygulama ve İzleme: Sigorta satın almak, iş sürekliliği planları yapmak ve iç/dış denetçilerle irtibat kurmak 1.
- Eğitim ve Destek: Personele risk bilinci oluşturmak için eğitim ve öğretim sağlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: