Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
RFM segmentleri, RFM analizi ile müşterilerin segmentlere ayrılması sonucunda oluşan gruplardır 123.
Bazı RFM segmentleri:
- Şampiyonlar (Champions) 14. Yakın zamanda satın alım yapmış ve sık sık alışveriş yapmaya devam eden sadık müşteriler 14.
- Gelecek vaat eden (Promising) müşteriler 12. Yakın zamanda alışveriş yapmış, ancak henüz sık alışveriş yapmayan müşteriler 12.
- Risk altındaki (At risk) müşteriler 14. Eskiden sık alışveriş yapan ancak son zamanlarda alışveriş yapmayan müşteriler 14.
- Neredeyse kayıp (About to sleep) müşteriler 12. Uzun süredir satın alım yapmayan müşteriler 12.
- Kaybedilemeyecekleri (Can’t loose them) müşteriler 25. Çok uzun zaman önce alışveriş yapmış ancak alışveriş sıklığı yüksek olan müşteriler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: