Buradasın
Reklam stratejileri kaça ayrılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam stratejileri, genel olarak dijital ve geleneksel olarak iki ana kategoriye ayrılır 3.
Dijital reklam stratejileri şunları içerir:
- Arama motoru reklamcılığı (SEM) 13. Google Ads ve Bing Ads gibi platformlarla, ürün veya hizmet arayan kullanıcılara yönelik reklamlar 13.
- Sosyal medya reklamcılığı 13. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter ve LinkedIn gibi platformlarda, demografik özelliklere ve ilgi alanlarına göre hedefleme yaparak reklamlar 13.
- İçerik pazarlaması 15. Bloglar, videolar, podcast'ler ve infografikler gibi içeriklerle hedef kitlenin ilgisini çekme 15.
- Tıklama başına ödeme (PPC) 1. Reklamverenlerin, bir reklama tıklama başına ödeme yaptığı model 1.
Geleneksel reklam stratejileri ise şu şekilde sıralanabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: