Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam grubu düzeyinde hedefleme, reklamların belirli ölçütlere uyan potansiyel müşterilere odaklanması anlamına gelir 13.
Hedefleme türleri:
- Konular 12. Reklamların belirli konularla ilgilenen kullanıcılara gösterilmesi 12.
- Yerleşimler 12. Reklamların belirli web sitelerinde veya platformlarda yayınlanması 12.
- Demografi 12. Reklamların belirli yaş, cinsiyet veya gelir grubundaki kullanıcılara gösterilmesi 12.
- Yeniden pazarlama 1. Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara yönelik reklamlar 1.
Hedefleme, reklam grubunun erişimini daraltabilir, ancak "Gözlem" modu bu erişimi sınırlamadan belirli ölçütlerin performansını izlemeye olanak tanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: