Buradasın
Reklamda kullanılan 3 temel strateji nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamda kullanılan üç temel strateji şunlardır:
- U.S.P. (Farklı Satış Önerisi): Bu stratejide, markanın özellikleri ve tüketiciye sunacağı vaatler ön plana çıkarılır 1. Reklam, markanın muadillerinden farklı olan özelliklerini vurgulayarak yapılır 4.
- Marka İmajı Yaklaşımı: Bu yaklaşımda, markanın fiziksel faydalarından ziyade psikolojik faydaları ve imajı üzerinde durulur 1. Amaç, markaya güçlü bir imaj oluşturmak veya mevcut imajı değiştirmektir 4.
- Konumlandırma: Bu stratejide, ürünün tüketicinin zihninde kalıcı bir yer bulması hedeflenir 1. Pazarda kendini nasıl konumlandıracağını belirlemek, pazarlama dilinin şekillenmesinde önemli bir rol oynar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: