Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam çeşitleri genel olarak üç ana kategoride sınıflandırılabilir: geleneksel, dijital ve alternatif reklamlar 1.
Geleneksel reklamlar şunları içerir:
- Basılı reklamcılık: Gazete ve dergi gibi basılı medyada yer alan reklamlar 14.
- Radyo reklamcılığı: Radyo ve televizyondaki reklamlar 14.
- Doğrudan pazarlama: Kartpostal veya katalog gibi fiziksel reklam materyalleri gönderme 1.
Dijital reklamlar ise şu şekilde sıralanabilir:
- Arama motoru reklamcılığı (SEM & SEO): Arama motoru sonuçlarındaki görünürlüğü artırmayı amaçlayan reklamlar 23.
- Native reklamlar: Reklam olarak algılanmayan ve marka veya ürün tanıtımları için kullanılan reklamlar 2.
- Video reklamlar: Video içerikli reklamlar 23.
- Sosyal medya reklamları: Sosyal medya platformlarında verilen çeşitli reklam türleri 23.
- E-posta pazarlaması: Müşterilere ve potansiyel müşterilere e-posta yoluyla teklifler, haberler ve etkinlikler hakkında bilgi verme 12.
Alternatif reklamlar arasında ise şunlar yer alır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: