Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam sektörü, doğrudan emek yoğun olarak değerlendirilmez. Ancak, reklamcılıkta iş gücü gerektiren bazı temel özellikler bulunmaktadır 2:
- İyi hikâye anlatıcılığı: Reklamın en önemli ürünlerinden biri olarak kabul edilir, ancak tek başına yeterli değildir 2.
- Uçtan uca denetim ve derinleşme: Reklamın, tüm alanlarda sağlıklı bir şekilde desteklenerek devam ettirilmesi gerekir 2.
- Kaliteli odaklanma süresi: Gelecekte reklamcıların satacağı ana hizmet olarak öne çıkar 23.
Ayrıca, reklam ajanslarında konkur süreçleri de önemli bir emek harcaması gerektirir ve bu emeğin karşılığı her zaman adil bir şekilde ödenmez 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: