Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam danışmanları, bir markanın ürün veya hizmetlerini pazarlama stratejileri geliştirmek için çalışır 13.
Başlıca görevleri:
- Pazar araştırması: Hedef kitleyi daha iyi anlamak için pazar araştırmaları yapar ve rekabet analizleri gerçekleştirirler 134.
- Strateji oluşturma: Marka bilinirliğini artırmak, satışları teşvik etmek veya yeni bir ürünü tanıtmak gibi amaçlar doğrultusunda stratejiler geliştirirler 34.
- Reklam kampanyası yönetimi: Reklam kampanyalarının planlanması, yürütülmesi ve izlenmesinde rehberlik ederler 34.
- Medya seçimi: Reklam mesajları ve içeriği oluşturma, medya planlaması ve satın alma süreçlerini yönetirler 34.
- Yenilikçi stratejiler: Tüketici tercihleri ve pazar trendlerine uygun yenilikçi reklam stratejileri geliştirirler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: