Buradasın
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi kitabı ne anlatıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi" kitabı, pazarlamanın temel kavramlarını ve süreçlerini ele alır 12.
Kitapta anlatılan konular arasında:
- Pazarlama kavramı: İnsan istek ve ihtiyaçlarını tatmin etmeye yönelik faaliyetler bütünü olarak tanımlanır 12.
- Pazarlama yönetimi: Analiz, planlama, uygulama ve kontrol aşamalarından oluşur 23.
- Pazar bölümlendirme, hedefleme ve konumlandırma: Pazarlamacının alması gereken önemli kararlar olarak değerlendirilir 1.
- Pazarlama karması: Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma unsurlarının yönetimi 12.
- Müşteri odaklı pazarlama: Tüketici ihtiyaç ve isteklerinin karşılanması ve müşteri memnuniyetinin sağlanması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: