Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama dersinin amacı, ürün veya hizmetlerin hedef kitleyle en doğru şekilde buluşturulması sürecini öğretmektir 1. Bu süreç, sadece tanıtım ve reklamla sınırlı kalmayıp, ürünün geliştirilmesinden fiyatlandırmasına, dağıtım stratejisinden müşteri ilişkilerine kadar geniş bir alanı kapsar 1.
Diğer amaçlar ise şunlardır:
- Markanın hedef kitlesini analiz etmek ve pazar araştırmaları yapmak 13.
- Rekabet ortamını değerlendirmek ve stratejik planlamalar geliştirmek 13.
- Marka bilinirliği oluşturmak, ürün veya hizmete talep yaratmak ve bu talepleri satışa dönüştürmek 1.
- Kampanyalar geliştirerek markanın kamuoyundaki algısını yönetmek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: