Buradasın
Pazarlama için hangi giriş seviyesi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama alanında giriş seviyesi pozisyonlar şunlardır:
- Pazarlama Asistanı: Pazarlama stratejilerinin uygulanmasında yardımcı olur, web içeriği ve basın bültenleri yazar, veri toplar ve promosyon etkinlikleri planlar 1.
- Pazarlama Analisti: Müşteri memnuniyetini, ürün testini ve rekabet durumunu gözlemleyerek anketler yapar, kampanyaların performansını ölçer ve raporlar hazırlar 1.
- İş Geliştirme Temsilcisi: Potansiyel müşterilere ve mevcut müşterilere gelir ve çapraz satış ürünlerini teşvik eder 1.
- Pazarlama Satış Temsilcisi: Müşterilerle çalışarak ürün veya hizmet satın alma konusunda yardımcı olur, nakliye ve müşteri memnuniyetini sağlar 1.
- Dijital Pazarlama Uzmanı: Markaların dijital dünyadaki varlıklarını yönetir, dijital kampanyalar planlar, sosyal medya stratejileri oluşturur ve SEO optimizasyonları yapar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: