Buradasın
Pazarlama bakış açısıyla sürdürülebilirlik nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama bakış açısıyla sürdürülebilirlik, çevreye zarar vermeyen, sosyal sorumluluk ilkelerine dayanan ve tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayan bir pazarlama stratejisidir 12.
Sürdürülebilir pazarlamanın temel bileşenleri:
- Tüketici Topluluğu: Pazarlama stratejisinin oluşturulmasında tüketici taleplerinin dikkate alınması 1.
- Sosyal Sorumluluklar: Çevre dostu uygulamalar ve sosyal sorumluluk projelerinin yürütülmesi 12.
- Çevresel Etki: Üretim ve tüketim süreçlerinde çevreye en az zararın verilmesi 12.
- Maliyet Planlaması: Çevre dostu uygulamalar için uygun maliyetlerin belirlenmesi 1.
Bu yaklaşım, markaların itibarını artırır, uzun vadeli müşteri bağlılığı sağlar ve rekabet avantajı elde etmelerine yardımcı olur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: