Buradasın
Mali hizmetler müdürlüğü emlak servisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mali Hizmetler Müdürlüğü Emlak Servisi'nin bazı görevleri:
- Emlak vergileriyle ilgili işlemler: 1319 sayılı Emlak Vergisi Kanunu uyarınca ilçenin ve belediyenin bina, arsa ve arazi gibi gayrimenkullerinin kayıtlarını tutmak, tarh, tahakkuk, düzeltme ve terkin gibi işlemleri yapmak 12.
- Mükellef bildirimleri: Mükelleflere ait emlak bildirimlerini bilgisayara doğru ve hatasız bir şekilde aktarmak 12.
- Gayrimenkul yazışmaları: Belediyenin idareler nezdinde gayrimenkullerle ilgili yazışmalarını yapmak 12.
- Kiralama ve satış işlemleri: 2886 Sayılı Kanun kapsamında belediyenin gayrimenkullerinin kiralama ve satış işlemlerini yürütmek 12.
- Kayıp ve kaçağı önleme: Belediye sınırları içinde bulunan tüm gayrimenkullerin kayıt altına alınması için Belediye Taşınmaz Servisi ve Tapu Sicil Müdürlüğü ile işbirliği yaparak emlak vergisindeki kayıp ve kaçağı önlemek 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: