Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lead kontrolü, potansiyel müşterilerin (lead) niteliklerini belirleme, onları besleme (nurture), etkileşim kurma ve satış aşamasına aktarma süreçlerini kapsayan bir müşteri edinme stratejisidir 14.
Lead kontrolünün adımları:
- Lead'leri tanıma ve anlama 14. Potansiyel müşterilerin kim olduğunu ve satış sürecinin hangi aşamasında olduklarını belirlemek 14.
- Bilgi toplama 4. Lead'lerin ilgi alanları, ihtiyaçları ve nasıl bir kaynakla size ulaştıkları gibi bilgileri toplamak 4.
- Lead skorlama 4. Lead'lerin ürün veya hizmetlere olan ilgi seviyelerini belirlemek 4.
- Lead'leri besleme 4. Lead'lerle etkileşime geçmek ve onları satışa hazır hale getirmek 4.
- Takip ve ölçüm 4. Lead'lerin satış döngüsünde ilerlemesini sağlamak ve süreci değerlendirmek 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: