Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lead yönetimi yapmak için şu adımlar izlenebilir:
- Hedef kitleyi tanımlamak 14. Müşterilerin demografik özellikleri, alışveriş alışkanlıkları, ilgi alanları ve davranışsal özellikleri dikkate alınmalıdır 14.
- Potansiyel müşteriler hakkında bilgi toplamak 12. Sosyal medya platformları ve e-postalar üzerinden yapılan etkileşimler analiz edilmelidir 12.
- Lead skorlama yapmak 24. Lead’lerin ürün veya hizmetlere olan ilgi seviyesi belirlenmelidir 24.
- Lead’leri satışa dönüştürmek 2. Potansiyel müşterilerin satın alım yapmaya hazır olduklarından emin olunmalıdır 2.
- Lead’leri takip etmek ve ölçmek 24. Tüm satış döngüsü süresince lead’ler takip edilmeli ve değerlendirilmelidir 24.
Lead yönetimi hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki kaynaklar incelenebilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: