Buradasın
Konumlandırma stratejisi nedir kitap?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Konumlandırma Stratejisi" kavramı, Al Ries ve Jack Trout'un "Konumlandırma" adlı kitabında şu şekilde açıklanmaktadır:
Konumlandırma stratejisi, bir şirketin veya markanın kendine nerede olduğunu ve nerede olmak istediğini sormasıdır 4. Bu strateji, aşağıdaki adımları içerir:
- Anlam Süzgeci: Pazarı ve rakipleri iyi tanımak, sektördeki boşlukları fark etmek 4.
- Farklılaşma Fikrinin Yaratılması: Sunulacak hizmet ve markayı yansıtacak bir görüş anlamında farklılık yaratmak 4.
- Fikrin Kanıtlanması: Oluşturulan fikrin başkaları tarafından da onaylanıp onaylanmayacağını değerlendirmek 4.
- Farklılığın İletişimi: Oluşturulan farklılığın tüm piyasa noktalarına tanıtılması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: