Buradasın
Kalite El Kitabı'nda hangi bölümler bulunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kalite El Kitabı'nda bulunan bazı bölümler:
- Kuruluşun Tanımı 2. Misyon, vizyon, ürün/hizmet tanıtımı ve hedefler 2.
- Kalite Yönetim Sistemi Kapsamı 2. Sistemin kapsadığı alanlar ve ürün/hizmetler 2.
- Süreç Tanımları 2. Ana süreçlerin işleyişi, sorumlulukları ve izleme metotları 2.
- Roller ve Sorumluluklar 2. Çalışanların ve yönetimin kalite ile ilgili görevleri 2.
- Dokümantasyon 2. Belgelerin hazırlanması, güncellenmesi ve saklanması 2.
- İzleme ve Ölçme 2. Kalite performansının nasıl izleneceği ve ölçüleceği 2.
ISO 9001:2015 standardına göre, Kalite El Kitabı zorunlu bir doküman olmaktan çıkmıştır; bunun yerine, kalite yönetim sisteminin gerekliliklerini sağlayan uygun dokümanlar oluşturulması yeterlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: