Buradasın
İşletme hesabı defteri Excel'de nasıl tutulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşletme hesabı defterini Excel'de tutmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Şablonla başlamak 3. Excel'de "İş bütçesi" veya "satış izleyicisi" gibi bir şablon türü aranabilir, şablon seçilip oluşturulduktan sonra gerçek verilerle doldurulabilir ve kaydedilebilir 3.
- Gelir ve harcamaları takip etmek 3. Excel'de yeni bir çalışma kitabı açılıp satış kimliği, satış toplamı gibi başlıklardan oluşan bir küme oluşturulabilir 3. Gelir ve harcamalar ayrı tutulabilir veya bir arada gösterilebilir 3.
- Finansmanı tahmin etmek 3. Excel, iş geliri ve giderleri için otomatik tahmin oluşturabilir 3. Bunun için gelir listesi oluşturulup veri > tahmin sayfası adımları izlenebilir 3.
Ayrıca, someka.net sitesinde küçük işletmeler için gelir ve gider takibi, vergi hesaplama ve kâr trendlerini izleme gibi özellikler sunan bir Excel muhasebe kayıt şablonu bulunmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: