Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de kasa hesabı tutmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Tablo Oluşturma: Gelir ve giderlerin girilebileceği bir tablo oluşturulur 35. Bunun için "Sıra No", "Müşteri Adı", "Tip", "Tutar" ve "Kasa" sütunları eklenir 3. Tip sütununda yapılan işlemin gelir mi gider mi olduğu belirtilir 3. Gelir işlemlerinde bu sütun "+" ile, gider işlemlerinde ise "-" ile işaretlenir 3.
- Formül Ekleme:
- Kasadaki Toplam Tutar: "Kasadaki Tutar" sütunundaki güncel değer, "DÜŞEYARA" formülü ile bulunur 3.
- Toplam Gelirler: "ETOPLA" formülü kullanılarak, Tip sütunundaki gelir değerleri toplanır 3.
- Toplam Giderler: Yine "ETOPLA" formülü ile Tip sütunundaki gider değerleri toplanır 3.
- Güncellemeyi Sağlama: Tabloya yeni veriler eklendikçe kasadaki değer otomatik olarak güncellenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: