Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de bakiye tablosu hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yeni bir çalışma kitabı açın ve ana alanlarınızı aylarla birlikte üst başlığa ekleyin 2.
- Sütun başlıkları oluşturun ve gelir ile gider kalemlerini belirtin 3. Gelir sütununda aylık gelir kaynaklarınızı, gider sütununda ise aylık harcamalarınızı detaylandırın 3.
- Formülleri kullanın: "DÜŞEYARA" fonksiyonu ile belirli bir kritere uyan verileri filtreleyin ve daha spesifik raporlamalar elde edin 3. "ETOP" fonksiyonu ile belirli bir aralıktaki hücrelerin toplamını alarak aylık gelirinizi veya giderinizi hızlıca hesaplayın 3.
- Hesaplama yapın: Hesap bakiyesini, dönemin net nakit akışının başlangıç nakit bakiyesine eklenmesi ile hesaplayın 2.
- Biçimlendirme yapın: Netlik için arka plan renklerini kullanın, negatif değerleri biçimlendirin ve ondalık sayıların tutarlı olduğundan emin olun 23.
Bu adımlar, Excel'in güçlü araçlarını kullanarak dengeli ve etkili bir bakiye tablosu oluşturmanıza yardımcı olacaktır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: