Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş modelleme adımları genellikle şu dokuz temel yapı taşını içerir:
- Müşteri Segmentleri: Hedeflenen müşteri gruplarının belirlenmesi 12.
- Değer Önerisi: Müşterilere sunulan ürün veya hizmetin değerinin tanımlanması 12.
- Kanallar: Müşterilere ulaşma yollarının belirlenmesi 12.
- Müşteri İlişkileri: Müşteri segmentleriyle kurulacak ilişki türlerinin belirlenmesi 12.
- Gelir Akışı: Sunulan değer önerisinin finansal kazanca nasıl dönüştürüleceğinin belirlenmesi 12.
- Temel Kaynaklar: İşletmenin faaliyetlerini sürdürebilmesi için gereken kaynakların belirlenmesi 12.
- Temel Faaliyetler: İşletmenin başarılı olabilmesi için gereken en önemli eylemlerin belirlenmesi 12.
- Temel Ortaklıklar: İhtiyaç duyulan harici şirket veya tedarikçilerin belirlenmesi 12.
- Maliyet Yapısı: İş modelini sürdürebilmek için katlanılan maliyetlerin belirlenmesi 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: