Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş modelleme adımları genellikle aşağıdaki dokuz ana başlık altında toplanır:
- Değer Önerileri: Müşteriye sağlanan değerlerin ve sunulan ürün/hizmetlerin belirlenmesi 13.
- Müşteri Kesitleri: Hedeflenen müşteri gruplarının tanımlanması 13.
- Müşteri İlişkileri: Müşterilerle kurulacak ilişki türlerinin ve bu ilişkilerin sürdürülebilirliğinin planlanması 13.
- Kanallar: Müşteri kesitlerine ulaşma yollarının ve kullanılacak iletişim kanallarının belirlenmesi 13.
- Gelir Kaynakları: Müşterilerin ödeme yaptığı gelir kaynaklarının ve toplam şirket gelirine katkısının değerlendirilmesi 13.
- Maliyet Yapısı: İş modelinin en önemli maliyet noktalarının ve temel etkinliklerin belirlenmesi 13.
- Kilit Etkinlikler: Değer önerilerinin hangi kilit etkinliklerle örtüştüğünün saptanması 1.
- Kilit Kaynaklar: İş modelini oluşturabilmek ve sürdürebilmek için gerekli kaynakların belirlenmesi 13.
- Kilit Ortaklar: Ortakların ve tedarikçilerin belirlenmesi 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: