Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Headhunter, şirketlerin özel ihtiyaçlarına yönelik olarak piyasadaki en uygun yetenekleri proaktif bir şekilde araştıran, değerlendiren ve şirketlerle buluşturan uzman profesyoneldir 1.
Başlıca görevleri şunlardır:
- Müşteri şirketin ihtiyaçlarının analizi: Şirket kültürü, pozisyonun gerektirdiği nitelikler ve beklentilerin detaylı bir şekilde incelenmesi 1.
- Aday araştırması: Sektör araştırması yaparak hedef şirketler belirlenir ve bu şirketlerdeki potansiyel adaylar tespit edilir 14.
- Adaylarla temas: İlk temaslar genellikle gizlilik içinde gerçekleştirilir, adaylara kariyer hedefleri ve mevcut pozisyondan memnuniyeti hakkında sorular sorulur 1.
- Aday değerlendirmesi: Teknik beceriler, liderlik özellikleri, kişilik yapıları ve kariyer hedefleri detaylı olarak değerlendirilir 14.
- İşe alım süreci yönetimi: Ön değerlendirmeyi geçen adaylar, müşteri şirketle buluşturulur ve müzakere sürecinde aktif rol oynanır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: