Buradasın
Faturanın iptal edildiğini nasıl anlarız?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir faturanın iptal edildiğini anlamak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- E-Fatura Portalı: GİB E-Fatura Portalına giriş yaparak, "Gelen Kutusu" veya "Giden Kutusu" sekmelerinden ilgili faturayı bulup durumunu kontrol edebilirsiniz 2. Faturanın durumu genellikle "İptal Edildi" olarak belirtilir 23.
- ERP veya Muhasebe Yazılımı: Eğer bir ERP veya muhasebe yazılımı kullanıyorsanız, bu yazılım üzerinden de fatura durumlarını kontrol edebilirsiniz 2. İlgili faturayı aratıp durum bilgisini "İptal Edildi" olarak görüp görmediğinizi kontrol edin 2.
- GİB E-Fatura İptal Portalı: GİB İptal Portalı üzerinden ilgili faturanın iptal talebini ve iptal durumunu kontrol edebilirsiniz 23.
- Fatura Alıcısı veya Göndericisi ile İletişim: Fatura alıcısı veya göndericisi ile iletişime geçerek durumu doğrulayabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: