Buradasın
Ehm mağazacılık e-arşiv fatura nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ehm Mağazacılık'ta e-arşiv fatura almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-Fatura Sistemine Kayıt Olmak: Öncelikle, e-arşiv fatura kullanabilmek için e-fatura sistemine kayıtlı olmak gerekmektedir 12.
- Gerekli Belgeleri Hazırlamak: Başvuru formu, şirketin yetkilisinin kimlik bilgileri, vergi levhası, onaylı imza sirküleri, noter onaylı ticaret sicil gazetesi nüshası ve elektronik imza veya mali mühür sertifika sahibinin taahhütnamesi gibi belgeleri tamamlamak gerekmektedir 1.
- GİB Portalına Giriş Yapmak: Gelir İdaresi Başkanlığı'nın e-fatura portalına kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapmak gerekmektedir 13.
- e-Arşiv Başvurusu Yapmak: Portal üzerinden e-arşiv başvurusu yaparak gerekli belgeleri yüklemek ve başvuru formunu doldurmak gerekmektedir 13.
- Onay ve Takip: Başvuru, elektronik imza veya mali mühür ile onaylandıktan sonra, başvuru durumu düzenli olarak takip edilmeli ve gerektiğinde ek belgeler sağlanmalıdır 13.
e-Arşiv faturalar, faturaların dijital ortamda kolayca yönetilmesini, maliyet ve zaman tasarrufu sağlanmasını ve çevre dostu bir çözüm sunulmasını sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: