Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-irsaliyenin reddedilmesi durumunda şu adımlar izlenir:
- Yeni e-irsaliye düzenlenmesi 13. E-irsaliyenin alıcısı tarafında sehven reddedildiği durumlarda ivedilikle yeni e-irsaliye düzenlenmelidir 3.
- Reddetme sebebinin belirtilmesi 4. Alıcı, reddetme sebebini detaylı bir şekilde belirtmelidir 4.
- Satıcı bilgilendirilmesi 4. Reddetme işlemi tamamlandığında, satıcıya otomatik olarak bir bilgilendirme gönderilir 4.
- Satıcı tarafından gerekli düzeltmelerin yapılması 4. Satıcı, reddedilme sebebini detaylı bir şekilde incelemeli ve bu sebeple oluşan problemi çözmelidir 4.
E-irsaliyenin tamamı için ret yanıtı verilmişse fatura düzenlenmeyebilir 1.
E-irsaliye red süreci ile ilgili daha fazla bilgi için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: