Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dinamik raporlama, firmaların ihtiyaçlarına yönelik özel raporlar oluşturmayı sağlayan bir sistemdir 14. Bu raporlar, verideki eğilimleri ve kalıpları analiz etmeye, iyileştirilmesi gereken alanları belirlemeye ve veriye dayalı kararlar almaya olanak tanır 4.
Dinamik raporların bazı özellikleri:
- Yetki yapısı: Kullanıcılar, yetkileri dahilinde raporlara erişebilir ve bu raporlardaki verilere yine yetkileri dahilinde ulaşabilir 13.
- Veri kaynağı: Raporlar, CRM programı üzerindeki kayıtlardan ve dış kaynaklardan gelen verilerden beslenir 1.
- Esneklik: Yeni oluşturulan modüller ve alanlar için sınırsız sayıda rapor oluşturulabilir ve raporlar istenildiği kadar filtrelenebilir 3.
- Otomatik gönderim: Oluşturulan raporlar, belirlenen kullanıcılara belirlenen zaman aralıklarında otomatik olarak e-posta ile gönderilebilir 3.
Dinamik raporlama, farklı platformlarda kullanılabilir, örneğin:
- Campaign Manager 360: 20'ye kadar feed'deki dinamik reklam öğelerinin performansını tek bir dinamik profilden inceleme imkanı sunar 2.
- SetXRM: Sistem üzerinde yeni oluşturulan modüller ve alanlar için sayısız rapor oluşturma ve bu raporları PDF, Image veya Excel formatında dışa aktarma imkanı sağlar 3.
- Infoset: Şirketlerin kendi ihtiyaçlarına göre özel raporlar ve paneller oluşturmasına olanak tanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: